De ce CRM.MD ?

CRM.MD se evidențiază față de alte sisteme CRM datorită funcționalității sale variate, ușurinței în personalizare și startului rapid.

Management lead-uri

Crează formulare și primește automat lead-uri în CRM direct de pe website. Atribuie persoane responsabile, setează sarcini, urmărește mișcarea lead-ului prin pâlnia de vânzări, înregistrează toate datele, formează oferte comerciale, note și multe altele.

Management clienți

Gestionează clienți, generează facturi și contracte, urmărește plăți. Înregistrează toate informațiile necesare despre client, creând diverse tipuri de câmpuri personalizate. Generează acte de reconciliere și înregistrează cheltuieli. Adaugă contacte la client și oferă-le acces gratuit separat în zona clientelă.

Management sarcini

Crează și distribuie sarcini unice sau recurente, clienți, facturi, plăți sau documente. Urmărește timpul, comentează și discută orice sarcină, configurează notificările. Stabilește prioritățili și specifică termenul limită.

Management proiecte

Gestionează eficient proiectele și procesul de lucru pe proiectul clientului. Monitorizează cheltuielile și timpul petrecut pe sarcini. Împarte proiectul în etape, distribuie sarcinile și monitorizează vizual procesul de lucru într-o diagramă Gantt. Implementează proiecte folosind capacitățile ERP ale CRM.MD.

Gestionare produse și servicii

Adaugă propriile produse sau servicii pe categorii sau fără, pentru a le selecta rapid și ușor din listă atunci când formezi o factură sau o ofertă comercială, stabilește o reducere, setează valuta, metoda și condițiile de plată.

Management documente

Generează facturi și oferte comerciale în doar câteva secunde! Trimite un link către client prin poșta electronică sau imprimă documentul. Încarcă șabloane pentru diverse contracte, acte și alte documente, definește variabile și generează automat documentele într-un număr nelimitat!

Analizează rapoarte

Monitorizează rapoartele pentru a gestiona eficient compania: rapoarte facturi, rapoarte vânzări, plăți primite, oferte, rapoarte estimări, rapoarte clienți. Grafice bazate pe rapoarte, venit total, metode de plată (plăți), sumă totală pe grupuri de clienți.

Confort, funcționalitate și securitate

Convenient și ușor direct de pe telefon. Posibilitatea de a extinde funcționalitatea cu module suplimentare. Sigur și confidențial – prin intermediul backup-urilor săptămânale, serverului securizat și capacității de a exporta/importa orice date în orice moment. Lucrăm conform unui acord de licență, nu avem dreptul să oferim datele dvs. către părți terțe sau să le utilizăm în propriile noastre scopuri. Confidențialitatea datelor dvs. este extrem de importantă pentru noi.

Mai aveți întrebări ?

Ce este un CRM cloud și cum funcționează ?
Care sunt avantajele oferite de CRM-ul nostru cloud în comparație cu alte soluții ?
Oferiți asistență și instruire pentru noii utilizatori ?
Cum pot începe să lucrez cu CRM-ul vostru imediat după înregistrare ?

Încercă CRM-ul în acțiune gratuit!

Acces gratuit la versiunea completă timp de 14 zile!

Încearcă gratuit