Încearcă CRM-ul nostru gratuit

CRM.MD — sistem online pentru menținerea unei baze de clienți, automatizare vînzări, oferte, clienți potențiali, proiecte, task-uri, formulare și angajați.


CRM.MD
CRM.MD CRM.MD CRM.MD CRM.MD CRM.MD CRM.MD

Oportunități CRM.MD

Utilizează toate funcțiile ca să obții rezultate
excelente în gestinoarea vînzărilor companiei tale!

Proiecte

Funcționalitate unică. Personalizare și management complet al oricărui tip de proiect. Repartizează etape, roluri, permisiuni, sarcini, tabele de timp, fișiere, discuții, planificări, tichete, contracte, facturi și oferte, note, activități, progres proiecte.

Documente

Generare documente, facturi, contracte, oferte comerciale, acte de îndeplinire a lucrărilor, generare în format PDF, deschidere directă prin link, acceptare și discuții prin link, semnare, trimitere pe poșta electronică, convertare în factură. Nou: lucru cu estimări și personalizare documente.

Leads

Pîlnie de vînzări, etape de vînzări, surse de vînzări, etichetare, adăugare sarcini către clienți potențiali, editare cîmpuri personalizate, adăugare documente, adăugare facturi și oferte comerciale. Nou: generare formulare pentru clienți potențiali și încorporare pe website! În curînd — generator landing!

Sarcini

Sarcini: crează și editează sarcini, setează statutul lor, comentarii, observatori, cronometru, plăți efectuate sau în așteptare, pași de îndeplinire, filtre, atașare sarcini către alte entități (proiecte, clienți, cheltuieli, leads și multe altele). Nou: lansare cronometru și înregistrarea timpului de lucru — tabele de timp.

Clienți

Crează grupuri de clienți, exportează și importează clienți, editează cîmpurile de profil. Generează documente, facturi, oferte comerciale, estimări. Remediază plățile clienților, crează sarcini și notificări. Gestionează toate cheltuielile și atașează proiecte către client. Oferă clientului un acces direct către cont.

Angajați

Crează departamente, conectează angajații, atribuie un tarif pe oră, atribuie permisiuni și roluri, editează cîmpurile de profil ale angajaților. Înregistrează tabele de timp, comunică cu angajații, conectați-vă la proiecte. Setează sarcini și notificări. Atașează clientul către angajat.

Cheltuieli

Adăugare categorii de cheltuieli, modalități de plată, atașare fișiere și chitanțe. Abilitate de atașare către client, proiect sau către altceva.

Sondaje și formulare

Creare și editare formulare — solicitări sau sondaje. Creare categorii, modificare tip cîmpuri, acces direct prin link către formulare și sondaje sau posibilitatea de a le încorpora direct pe website.

Rapoarte

Rapoarte asupra tuturor entităților, venituri, cheltuieli, sarcini, vînzări, facturi, oferte, clienți, proiecte, leads (clienți potențiali), angajați și tabele de timp.

Serviciu

Export și import orice enități, personalizare. Administratorul distribuie permisiunile, creează departamente și categorii, stabilește reguli și gesioneaza sarcinile automate și notificările.

Utilități

Stocare proprie de fișiere, adăugare notificări, obiective pentru campanii, jurnale de activitate, sondaje și copie de rezervă pentru baza de date.

Module

Sincronizare cu poșta electronică, adăugare module și API disponibil.

Să începi să lucrezi cu CRM.MD
este foarte ușor!

Este foarte ușor să începi să te folosești de propriul CRM.
Completează și trimite-ne cererea!


Încearcă gratuit:

14 zile
1

Verifică adresa electronică

Îți vom trimite datele de acces la contul personal.

2

Procesarea cererii

CRM.MD - îți va trimite în contul tău toate datele de acces ale administratorului propriului tău sistem CRM.

3

Utilizare cu succes

Autentifică-te cu datele primite și începe să lucrezi!


Pentru început încearcă 14 zile absolut gratuit.

CRM.MD conține un set complet de instrumente profesionale pentru gestionarea vînzărilor și lucru cu clienții. Este ideal pentru companii de toate dimensiunile și domenii de activitate.

Încearcă gratuit
CRM.MD

Sistem de management contacte, vînzări și sarcini pentru compania ta.

CRM.MD – Customer Relationship Management, se descifrează ca «management relații cu clienții». În prezent, majoritatea întreprindelor sau a antreprenorilor individuali din Moldova folosesc foi de calcul excel, diverse organizatoare sau nici una dintre aceste, ce duce la dificultăți de management – ca urmare, are loc o scădere a eficienței și a veniturilor companiei. Iar folosirea unui CRM automatizat creează niște relații prietenoase cu clienții, evită o mulțime de greșeli și vinde mai multe servicii ale companiei.

Soluție CRM în Moldova – oferă posibilitate de gestionare și monitorizare ale tuturor proceselor de afaceri ale companiei tale. De la gestionearea clienților noi potențiali, pînă la vînzări recurente pentru clienții fideli. Procesează și distribuie sarcini între angajați, monitorizează implementarea acestora, generează documente într-un singur click și trimite oferte comerciale și contracte către clienți. Planifică și gestionează toate proiectele – proces, care necesită participarea a mai multor angajați, sau realizarea pe etape a obiectivelor țintă.

Avînd la îndemînă un telefon sau un computator, mereu vei fi la curent – cine și cu ce se ocupă, cîte cereri noi ai primit ieri, cît de rapid și cine le procesează, cîte oferte comerciale au fost trimise, cîte proiecte derulează și la ce etapă de desfășurare sunt la momentul de față. Contul personal – permite clientului să fie mereu la curent cu etapa de implementare a proiectului său.

CRM.MD – va îmbunătăți semnificativ interacțiunea cu clienții, ce va duce la creșterea eficienței angajaților și ca urmare și a creșterii veniturilor. Antreprenorului îi va fi mai ușor să-și gestioneze compania: petrece mai puțin timp și obține mai multe resurse pentru dezvoltarea afacerii.

CRM nostru se potrivește oricărui tip de activitate din Moldova. Configurarea ușoară nu necesită mult timp. Iar dacă ai dificultăți – comandă servicii de integrare CRM, specialiștii noștri o să-ți integreze toate procesele de afaceri cu CRM.MD.

Prețurile la CRM depind de soluția care ți se potrivește cel mai bine – avem disponibilă versiunea bundle, dar și versiunea cloud, care se potrivesc de minune pentru companii mici și mijlocii, dar și pentru antreprenori individuali din Chișinău.


FAQ

Află mai multe despre CRM.MD!

Nu ai găsit răspuns la întrebare?
Contactează-ne pentru asistență tehnică.
Managerii noști o să te ajute cu cea mai mare plăcere.

  • Prin ce diferă CRM.MD de alte sisteme?

    CRM.MD – nu este doar o simplă sistemă CRM. Este un set complet de instrumente pentru organizarea întregii companii. Înlocuiește zeci de servicii terțe și aplicații. Funcționalitatea, simplitatea CRM.MD, generarea documentelor, formularelor, sondajelor, posibilitatea de achiziționare în întregime sau utilizarea ca soluție cloud - sunt cele mai semnificative diferențe.

  • Ce companii sunt potrivite pentru CRM.MD?

    CRM.MD este ideal pentru companii de toate dimensiunile și domenii de activitate. Printre clienții noștri se numără antreprenori, care lucrează independent, dar și companii mari cu zeci de angajați.

  • Care este diferența dintre versiunea cloud și bundle?

    Principala diferență între versiunile cloud și bundle — este locul unde este găzduit programul. Versiunea cloud al CRM-ului se află pe serverul dezvoltătorului - yourcompany.crm.md. La achiziționarea versiunii cloud, utilizatorului i se oferă acces la program prin browser sau aplicație mobilă. Versiunea bundle este un program independent, care se instalează pe serverul tău.

  • Cine mă ajută să conectez și setez CRM?

    Există două soluții simple de integrare CRM.
    Prima soluție este să o faci singur. Nu este dificil, doar că va dura ceva timp. Pentru a simplifica sarcina, te sfătuim să citești baza noastră de cunoștințe sau să contactezi Asistența tehnică, care este disponibilă pe site CRM.MD
    A doua soluție este să ne încredințezi integrarea CRM.MD – nouă. O să te ajutăm nu doar să setezi CRM, dar și să adaptezi procesele de afaceri la specificul companiei.

  • Care este situația securității datelor?

    Lucăm în baza unui acord de licență, pe care îl poți găsi la noi pe website, nu avem drepul de a transmite datele către servici terțe sau a le folosi în propriile noastre scopuri. Pentru noi contează reputația și noi vă garantăm confidențialitate maximă.