Verifică adresa electronică
Îți vom trimite datele de acces la contul personal.
CRM.MD — sistem online pentru menținerea unei baze de clienți, automatizare vînzări, oferte, clienți potențiali, proiecte, task-uri, formulare și angajați.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Utilizează toate funcțiile ca să obții rezultate
excelente în gestinoarea vînzărilor companiei tale!
Este foarte ușor să începi să te folosești de propriul CRM.
Completează și trimite-ne cererea!
Îți vom trimite datele de acces la contul personal.
CRM.MD - îți va trimite în contul tău toate datele de acces ale administratorului propriului tău sistem CRM.
Autentifică-te cu datele primite și începe să lucrezi!
CRM.MD conține un set complet de instrumente profesionale pentru gestionarea vînzărilor și lucru cu clienții. Este ideal pentru companii de toate dimensiunile și domenii de activitate.
Încearcă gratuitCRM.MD – Customer Relationship Management, se descifrează ca «management relații cu clienții». În prezent, majoritatea întreprindelor sau a antreprenorilor individuali din Moldova folosesc foi de calcul excel, diverse organizatoare sau nici una dintre aceste, ce duce la dificultăți de management – ca urmare, are loc o scădere a eficienței și a veniturilor companiei. Iar folosirea unui CRM automatizat creează niște relații prietenoase cu clienții, evită o mulțime de greșeli și vinde mai multe servicii ale companiei.
Soluție CRM în Moldova – oferă posibilitate de gestionare și monitorizare ale tuturor proceselor de afaceri ale companiei tale. De la gestionearea clienților noi potențiali, pînă la vînzări recurente pentru clienții fideli. Procesează și distribuie sarcini între angajați, monitorizează implementarea acestora, generează documente într-un singur click și trimite oferte comerciale și contracte către clienți. Planifică și gestionează toate proiectele – proces, care necesită participarea a mai multor angajați, sau realizarea pe etape a obiectivelor țintă.
Avînd la îndemînă un telefon sau un computator, mereu vei fi la curent – cine și cu ce se ocupă, cîte cereri noi ai primit ieri, cît de rapid și cine le procesează, cîte oferte comerciale au fost trimise, cîte proiecte derulează și la ce etapă de desfășurare sunt la momentul de față. Contul personal – permite clientului să fie mereu la curent cu etapa de implementare a proiectului său.
CRM.MD – va îmbunătăți semnificativ interacțiunea cu clienții, ce va duce la creșterea eficienței angajaților și ca urmare și a creșterii veniturilor. Antreprenorului îi va fi mai ușor să-și gestioneze compania: petrece mai puțin timp și obține mai multe resurse pentru dezvoltarea afacerii.
CRM nostru se potrivește oricărui tip de activitate din Moldova. Configurarea ușoară nu necesită mult timp. Iar dacă ai dificultăți – comandă servicii de integrare CRM, specialiștii noștri o să-ți integreze toate procesele de afaceri cu CRM.MD.
Prețurile la CRM depind de soluția care ți se potrivește cel mai bine – avem disponibilă versiunea bundle, dar și versiunea cloud, care se potrivesc de minune pentru companii mici și mijlocii, dar și pentru antreprenori individuali din Chișinău.
Află mai multe despre CRM.MD!
Nu ai găsit răspuns la întrebare?
Contactează-ne pentru asistență tehnică.
Managerii noști o să te ajute cu cea mai mare plăcere.
CRM.MD – nu este doar o simplă sistemă CRM. Este un set complet de instrumente pentru organizarea întregii companii. Înlocuiește zeci de servicii terțe și aplicații. Funcționalitatea, simplitatea CRM.MD, generarea documentelor, formularelor, sondajelor, posibilitatea de achiziționare în întregime sau utilizarea ca soluție cloud - sunt cele mai semnificative diferențe.
CRM.MD este ideal pentru companii de toate dimensiunile și domenii de activitate. Printre clienții noștri se numără antreprenori, care lucrează independent, dar și companii mari cu zeci de angajați.
Principala diferență între versiunile cloud și bundle — este locul unde este găzduit programul. Versiunea cloud al CRM-ului se află pe serverul dezvoltătorului - yourcompany.crm.md. La achiziționarea versiunii cloud, utilizatorului i se oferă acces la program prin browser sau aplicație mobilă. Versiunea bundle este un program independent, care se instalează pe serverul tău.
Există două soluții simple de integrare CRM.
Prima soluție este să o faci singur. Nu este dificil, doar că va dura ceva timp. Pentru a simplifica sarcina, te sfătuim să citești baza noastră de cunoștințe sau să contactezi Asistența tehnică, care este disponibilă pe site CRM.MD
A doua soluție este să ne încredințezi integrarea CRM.MD – nouă. O să te ajutăm nu doar să setezi CRM, dar și să adaptezi procesele de afaceri la specificul companiei.
Lucăm în baza unui acord de licență, pe care îl poți găsi la noi pe website, nu avem drepul de a transmite datele către servici terțe sau a le folosi în propriile noastre scopuri. Pentru noi contează reputația și noi vă garantăm confidențialitate maximă.