În comparație cu alte instrumente, CRM.MD este mult mai simplu și mai funcțional. Eram obișnuit să lucrez în Excel anterior, dar după ce am descoperit CRM-ul, gestionarea și conducerea întregii companii au devenit mult mai ușoare și mai comode.
SRL „E-Mark Group”
Aromamarketing
Procesarea lead-urilor și controlul lucrului cu potențiali clienți până la încheierea contractului și efectuarea lucrărilor de reparații au fost o sursă majoră de stres pentru noi înainte să începem să utilizăm CRM.MD.
SRL „Home Age”
Reparații apartamente
Nu aveam un sistem centralizat de lucru. Managerii își gestionau clienții separat, iar pregătirea documentelor și a facturilor ne lua mult timp. Corespondența în chat-uri, trimiterea documentelor, lipsa informațiilor despre starea actuală a lucrărilor - au devenit lucruri de domeniul trecutului.
SRL „Divetro”
Construcții din sticlă
CRM.MD ne-a ajutat să stabilim ordinea în procesul de lucru cu clienții, în special controlul plăților. Înainte, ne întrebam mereu contabilul dacă s-au efectuat plățile sau nu, acum contabilul gestionează plățile singur și managerii noștri le pot vedea. Lucrul cu rapoartele de reconciliere și formarea contractelor s-au accelerat de zece ori și fără eforturi suplimentare.
SRL „Rock Soft”
Dezvoltare soluții IT
Datorită sarcinilor repetitive, managerii noștri nu mai uită să sune clienții, ceea ce a avut un impact semnificativ asupra vânzărilor repetate și a îmbunătățirii serviciului nostru în general. Gestionarea centralizată a clienților a eliminat confuzia în ceea ce privește prețul pentru client. Și urmărirea cheltuielilor în proiecte - a devenit mult mai convenabilă.
SRL „Belmond-Grup”
Vânzare imprimante