Pâlnie de vânzări

Permite urmărirea activității cu clienții potențiali. Acest lucru ajută la optimizarea proceselor de vânzare și la creșterea conversiei lead-urilor în clienți.

Etapele vânzărilor

Poți crea etape în pâlnia de vânzări conform procesului de vânzare al companiei, atribuind responsabili pentru fiecare etapă.

Sarcini

Crează sarcini pentru angajații responsabili. Fii la curent cu modul și momentul în care angajatul operează cu un client potențial.

Oferte comerciale

Crează, transmite și stochează oferte către clienții potențiali fără pierderi de timp.

Atașamente și memento-uri

Notează observații, adaugă memento-uri și fișiere necesare pentru a nu pierde nimic din vedere.

Filtre

Monitorizare și căutare convenabilă a lead-urilor (după dată, sursă, persoană responsabilă și altele) printr-un filtru multifuncțional, pe care îl poți salva.

Mai aveți întrebări ?

Ce este un CRM cloud și cum funcționează ?
Care sunt avantajele oferite de CRM-ul nostru cloud în comparație cu alte soluții ?
Oferiți asistență și instruire pentru noii utilizatori ?
Cum pot începe să lucrez cu CRM-ul vostru imediat după înregistrare ?

Încercă CRM-ul în acțiune gratuit!

Acces gratuit la versiunea completă timp de 14 zile!

Încearcă gratuit