Sarcini

Organizarea lucrului în echipă prin distribuirea și monitorizarea sarcinilor.

Atribuire ușoară a sarcinilor

Gestionează sarcini de orice complexitate: adaugă liste de activități și documente necesare. Stabilește persoane responsabile, participanți și termene limită.

Filtru convenabil

Datorită filtrelor convenabile, vai putea găsi rapid sarcina dorită în doar câteva momente.

Notificări

Configurează notificări push și email, programează și adu-ți aminte sau trimite notificări altor persoane. Nu pierde nimic din vedere!

Monitorizare timp

Cronometrul permite urmărirea precisă a timpului dedicat îndeplinirii unei anumite sarcini pentru motivare, disciplină și respectarea termenelor limită.

Monitorizare sarcini

Interfața Kanban facilă – îți arată ușor și simplu, care sarcini încă nu au fost începute, care sunt în curs, în proces de verificare sau au fost finalizate.

Mai aveți întrebări ?

Ce este un CRM cloud și cum funcționează ?
Care sunt avantajele oferite de CRM-ul nostru cloud în comparație cu alte soluții ?
Oferiți asistență și instruire pentru noii utilizatori ?
Cum pot începe să lucrez cu CRM-ul vostru imediat după înregistrare ?

Încercă CRM-ul în acțiune gratuit!

Acces gratuit la versiunea completă timp de 14 zile!

Încearcă gratuit