Management clienți

Adunați într-un singur loc și automatizați toate procesele de afaceri, vânzări și proiecte.

Stocare centralizată a datelor

Sistemul CRM.MD oferă un loc unic pentru stocarea și filtrarea tuturor datelor despre clienți, activități, grupuri, date personalizate, ceea ce facilitează accesul, gestionarea și căutarea informațiilor.

Căutare transversală după toate entitățile

CRM asigură accesul transparent la toate informațiile despre clienți. Găsește informația necesară în doar un click!

Facturi, plăți, oferte

Creează în câteva secunde oferte comerciale, contracte, facturi și efectuează plăți pe baza acestora.

Proiecte

Un sistem ERP complet ce permite gestionarea clienților, înregistrarea etapelor, termenelor limită, persoanelor responsabile, cheltuielilor și pontajului.

Control și distribuție de sarcini

Distribuie și controlează sarcinile către clienți, proiecte, facturi sau cheltuieli. Notificările de tip push sau email vor ajuta întotdeauna angajații să păstreze clienții în centrul atenției.

Mai aveți întrebări ?

Ce este un CRM cloud și cum funcționează ?
Care sunt avantajele oferite de CRM-ul nostru cloud în comparație cu alte soluții ?
Oferiți asistență și instruire pentru noii utilizatori ?
Cum pot începe să lucrez cu CRM-ul vostru imediat după înregistrare ?

Încercă CRM-ul în acțiune gratuit!

Acces gratuit la versiunea completă timp de 14 zile!

Încearcă gratuit